آموزش آرایشگری در قزوین

آرایشگری مردانه در قزوین

آموزش آرایشگری در قزوین

آرایشگری مردانه در قزوین

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

آموزش آرایشگری - کراتینه سرد - آموزشگاه آرایشگری مردانه آیلار


دراین آموزش از سری آموزش های آرایشگاه مردانه آیلار نحوه انجام کراتینه سرد را به صورت مرحله به مرحله برای شما تهیه کرده ایم امیدوارم که از این آموزش بهره کافی را ببرید .

کراتینه سرد برای موهایی هست که خیلی خیلی آسیب دیده . موهایی که بیشتر از 70% حالت سوختگی و دمیج شدگی داشته باشه .
نحوه انجام کار :

قدم اول :
به این صورت هست که ابتدا دوبار موها را داخل سرشور شروع به شستشو می کنیم . هر بار که شستشو می کنیم کف به مدت 10 دقیقه روی سر بمونه سپس آبکشی میشه و دوباره مراحل تکرار میشه .

قدم دوم :
سپس شروع می کنیم با ، باد سشوار به خشک کردن موهاتون به اندازه ۹۰% . با نَم خیلی کم به اندازه 10% . به حالتی که کل مو انگار خشک هست و مثل این میمونه که شما با یک اسپری موها را خیس می کنید . . . نم باید خیلی کم باشه .

قدم سوم :
شروع به مواد گذاری می کنید ، از قسمت پشت سر لایه های بسیار نازک یک سانتی را بر می دارید و مواد گذاری انجام میشه .
مواد گذاری باید به صورت ماساژی باشه ، هر بار که با شانه مخصوص کراتینه شروع به مواد گذاری می کنید ، با انگشت های خودتون شروع می کنید به ماساژ دادن که مواد بیشتر داخل موهاتون بشه .

قدم چهارم :
بعد از انجام دادن این کار به مدت ۳۰ -۴۰ دقیقه مکث می کنید به همین حالت ، نه از کاور استفاده می کنید نه از کلاه و نه هیچ پوشش دیگه ای .

قدم پنجم :
بعد از مدت 30-40 دقیقه شروع می کنید به سشوار کردن ، یک سشوارکشی خوب و یک براشینگ عمیق انجام میدید . هرچقدر براشینگ شما قوی و عمیق تر باشه ، موادگذاری ای که انجام شده تاثیر بهتری در عمق مو میذاره .

قدم ششم :
مدتی که موها در قرنطینه ( موها را به اون اندازه شستشو نمیدین و اجازه میدین که مواد روی مو بمونه و تاثیر بهتری در عمق موها داشته باشه ) قرار می گیرند ، برای کراتینه سرد حدودا 24 ساعت هست .
بعد از 24 ساعت در قرنطینه بودن موها شستشو داده میشه ، از شامپوی مخصوص کراتینه سرد و از ماسک موی مخصوص کراتینه سرد استفاده می کنیم .

توجه :
احتیاج به اطوکشی نداریم و مثل کراتینه گرم احتیاج به 3 روز قرنطینه نیست . چون برای موهایی هست که 70% آسیب دیدن ، خیلی توانایی صاف کنندگی هم نداره ، فقط به موهای شما شفافیت میده و پروتئین و کراتین از دست رفته را به موی شما برمیگردونه .


منبع : هایکات | آموزش آرایشگری مردانه آیلار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی